Khamis, 28 Ogos 2014

promotion:collegen mask



asallamualaikum~
okehh..see the titile entry kali nii..
Collegen Mask
..collegen mask amat bagus utk kulit kita lagipun collegen diperbuat dari bahan semulajadi seperti rumpai laut..alahhh yg slalu org jadikn minuman seharian tuu~~.. mak aku pon minum ... memang bagus utk kulit dapt menegangkan kulit kiteerrr... setakat yg aku tau ada 3 jenis iaitu untuk mulut,bawah mata dan muka..

ni lerr!seperti yg dikatakan..



seperti dlm gmbr kt atas tuu..dh nmpak kan?
aku dh try satu dri 3 ni yg utk lips ..kat bawah tuuu...~
haahhh...masa tu aku guna time raye ...*kihh kihh kire nk berseri masa raya lahh tuu ~cik gendott~
biarkn semalamn n..tunggu siang bukak lahhh..and mase aku dh bukak tu  mcm aku pkai lips pulakk ..bibir aku pink pink gituww..ahahahh daritu aku memang dh nmpak product ni memang berkesann !~
*hippi horeee~!!hahhh yg nak jugak tuu beli lahh sbb aku dh cuba memang berkesan punyaaa!..aku beli kat dlm instagram...penjual lain kat dlm website ponn ade bnyakkk...korang bolehh carii lahh..kalau ade kedai kat area korang yg jual benda alah mcm nii untoonggglahhh...dekat jeee..x susah pon..kalau jauhh terpakse beli on9..kanss?kanss?okehhh smpai sini sahajeeeerr ...byeeee!


___________________sharing is caring__________ღ____________



Tiada ulasan:

Catat Ulasan