Jumaat, 22 Ogos 2014

Memperkenalkan:Peace Hotel (game)

koranggg!!!!''
hahhh nii...
dulu aku slalu gak main game niee (*ish dh beso pon main game?)
k... game nie best tau!
alahh mcm the sims 3tuuu..
tpi org dia comel2x
aku nk promote lhaa niee..
 kalau korang main memang tk lepas pnya lh...
aku pon ada daftar..
rumah aku cantekkkk (*perasan)
k caranya camni...
*biar gmbr berbicara


sebelum main kenalah register dulu *tekan Join Now



hahhh ... skangni korang kenalah isi borang ni dulu tau..



taraaa!! lpstu akan kluar mcm nii.. ade kartun yg comel*tu org aku la..


nahhhh! ni org akuu! huhuhuu korang?bile lagi?




k ..dah masuk akan nmpak mcm nii...cantekk bukan?




korang boleh create room ..visit room org...
pendek kata smua pon boleh lahh...
heeeee 
jomlahhh apa tunggu lagi 
JOIN lah sekarang!
:) :D :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan