Sabtu, 30 Ogos 2014

kebosanan melanda...




agagaaggagaa bosann nyaaa!!!



ohhhh Kini ku muncul kembali utk menulis entry terbaru ... baru jaa sampai tadi..smpai rumah terus peluk leptop kesygn (*lha sgt ) pic aku tu nnti lahh aku post .. ni mood aku tgh meronta-ronta nk berckp (*sebenarnya x ckp ponn just nk tulis) hmmm asal jaa aku bukak facebook yg berhapak x pernah di buka mesti ada pic kwn2x lma akuu...aku rasaaa wowwww kini dh majuu ..tahniaahh segalanyaa! hmmm aku yg bergelar hotest (*tipuu jeee..kahh kahh kahh) dh jadi mundur mcm sampan terbiar .. bluekkk.. :'?
tapi aku ingat korang  sume..tapi adekah korang ingat aku lagi? tralalala ting tong jwpnnya mcm tak kutt..tpi aku x boleh nk kata tak jugee..mna tahuu korang ingat jugee patung beruang biru yg sgt x comel di sekolah rendah doloooo ...eeeee buruknyeee.... -..- tpi x perlu lah di ingat lagi aku nii ..siapalah ku ni kan?aku bkan siapa2x yg patut diingat cuma aku rasa sedihh kini dn skarang sama xde perubahann ... kan?kan?yg kenal kat aku tu mesti tauu kann...dhh bnyk kutukan yg membuatkn aku bosan dn tak terkesah langsung ..entahlahh..rasa  mcm tong sampah yg dilempar sampah jeee... sorry aku just ngaku kelemahan dirikku yg sebenar... betapa sedihnya ..hinanya aku setiap hari dgn makian dan cacian...siapa?? engkau rasee??
hmm semualahh ...sma jaaa..mcm x bergunaa jk aku nii ..heeee,,xpe pasti ada hikmah kan? hari hari aku akan sentiasa bersedih mengenang nasib diri ....dn sentiasa membezakn diri aku dari org lain :') 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan