Jumaat, 13 Februari 2015

New 2015







waaa lama x pegang bnda alah ni.... rindu nk berbloging mcm dulu...
hehehe dh 2015 lahh...dh bulan 2. tpi belum ada entry yg aku tulis..sorry..
hmm x tau kot nk tulis apa. tapi yg aku tau bnyak sebenarnya cma..malas nk taip panjang ToT ..wuu
*pemalas hahaha  terasa mcm cepat je masa berlalu ye lahh... adik aku no 2 pun dh  darjah 4 ..hmm hmm aku? aku dh naik form2 ....tahun depan insha'allah aku akan menduduki exam #pt3  ...waa takut
tapi apa boleh buat dh lumrah kehidupn.mestilah tempuhi semua tu dgn hati yg terbuka..rasa takut,gementar,dn enth lain2 tu adaaaa sangatt. peperiksaan akhir tahun haritu ..sangat lahh mengecewakan.. aku sedihlah lols. dulu suka sgt main2x ... boleh2 pulak masa esok nk exam aku boleh onfon dan on leptop...lpstu ulangkaji last minutes.subuh baru ulangkaji smuaa..aaa rasa sgt menyesal lahhh...aku x dpt satu A pun ..B pun 3 atau 4 je kut..dn slebihnya C dan D...yg lagi teruk aku  ada E (gagal) ...sekarang aku dh x ambil order utk bisnes craft aku tu..aku nak tutup cerita dulu..aku nk buat yg baru dgn aku yg sebenar..insha'allah...hehehe sorry ...membebel pnjang ..mana tahu korang boleh bagi kata-kata semangat kat aku?haha alahh siapalah aku ni..hahaha
okey aku merasmikan entry pertama 2015 dan mengakhiri entry kali ini..

Asalamualaikum~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan