Jumaat, 24 Oktober 2014

Last exam!




 .yeahh look at today entry! finaly ..ehehee...minggu ni minggu exam and this day is jumaat kan?
hahhh sepatutnya dh habis tapi sbb rabu cuti sempena (*depavali) <-- camtu ehh eja? ohh tak kesah lah layan ni jp... terpaksa hari isni kena ganti sbb rabu cuti ....tapi isnin je okesss ...
ehehehe... kira the last exam lah...lpstu next week ni last weeks  kt skolah ..
hmmm....sedih ada juga ...tapi aku lebih suka cuti dok umah..ahahha layann~
boro~boroo~

aku sebenarnya exited juga lahh ehehhee.... boleh aku nk terus berblogging ..huyeeaaahh..
tanpa ada bebudak kt umah..sbb dorang kena skolah lagi....
aku nk melukis doodle ,kartun lps last exam next week ehhh...exited gilosss..~


sebenarnya xdelah blajor sesangt pon..bukanlah maksud mcm terlalu belajor smpai x makan tuuu..
ehehehe...aku mcm tu lh..tapi aku rasa pelik...bila duduk kt depan leptop or main phone x pulak mengantuk tpi bila duduk dpn meja nk belajar mesti rasa mengantuk..
heee~ ustaz kata tu mesti syaitaan tgh bergntung kt mata kita sbb dia nk suruh kita tak yah belajar..
kann? k aku akhiri entry ini dgn ucapan asalamualaikum~bye!
(*sorry jika ada typo)



1 ulasan: