Jumaat, 5 September 2014

cathy doll



Asalamualaikum~

hah tdi dh kate kann? nk tunjuk produk yg dikata....jenggg jenggg




waaaa!! ni lahhhhh~~~ smua adee...


ni lahhh aku dh beli dn baru pakai2 hri ..huhuu klau nk beli boleh tengok lhh saller on9 ..aku pon beli on9 tpi mcm biasalah aku beli kt dlm instagram...hoho ... tmpt HisyFadzBeautyHome..
mereka ade buat #salegaji hahhh cepatlahh!~ service pon memang tip topp lahh~!
kali ni beli 5 produk cathy doll boleh dpt harga rm100... hahh best kanns!!?


and produk ni di import dri korea tauu!!! huhhuhu
tulah org korea gebu putihh...sape nk mcm koreasss  cubeee jgn tk cubeee!!!~






so? pilih dn beli lahhh ehhh!!!
utk feedback aku akn kasii nanti k.. cause kena lahh gune smpai aku puasss dn berkesan...kih kih a.k.a  mesti lh telilti lahhh~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan